شرکت تحقیقاتی بازاریابی

شرکت تحقیقاتی بازاریابی

نحوه استفاده شرکت تحقیقاتی بازاریابی از تحقیقات بازار برای بهبود کسب و کار شما

مشتریان من چه کسانی هستند؟ آنها چه میخواهند؟ چرا محصولات من را خریداری کرده اند؟

جمع آوری شواهد حیاتی با انجام تحقیقات جامع و محتاطانه می تواند به سود کسب و کارهای مختلفی باشد و اگر به درستی استفاده شوند، می تواند یک منبع بسیار ارزشمند برای راه اندازی کسب و کار جدید باشد.

شواهد و مشاهدات ، جزئی حیاتی در ابزار هر مالک یا مدیر است. با این حال، اغلب احساسات شخصی به جای تصمیم گیری های آگاهانه توسط تحقیقات خوب، جایگزین می‌شود. این موضوع در مورد کسب و کارهای کوچکتر و کسانی که تازه شروع به کار می کنند بیشتر صدق می کند. دسترسی به بودجه برای انجام تحقیقات می تواند دشوار باشد و بودجه های کم و تحت فشار، یک چالش واقعی هستند. با این حال، انجام برخی از تحقیقات دقیق در مراحل اولیه اجرای یک کسب و کار می تواند در طولانی مدت پول شما را ذخیره کند. عدم شناخت مشتریان موجب زیان شما می‌شود. این نیز یکی از مهمترین مراحل به دست آوردن شواهد خوب و محکم است. اساسا، شما در حال وارد شدن به آب های ناشناخته ای هستید و از تجربه قبلی کافی برای پایه گذاری تصمیمات برخودار نیستید.

یک شرکت تحقیقاتی می تواند بینش ارزشمندی را در زمینه ها و بازارهای جدید به شما ارائه دهد، تا نشان دهد که چگونه باید عمل کرد. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به شما نشان دهد که چگونه به سازگار کردن استراتژی و رویکرد خود برای رسیدن به موفقیت بپردازید. این به شما نشان می دهد که چگونه به محافظت از سرمایه خود بپردازید، و چگونه مشغول انجام مراحل بعدی و جدا شدن از رقبا بشوید. دانشی که به شما مدرکی برای تصمیم گیری در مورد استراتژی و استراتژی آن بدهد، می تواند کمکی واقعی به یک کسب و کار نوپا یا کارآفرین باشد.

کمک گرفتن از شرکت تحقیقاتی همیشه به معنی راه اندازی یک پروژه بزرگ با هزینه حتی بزرگتر نیست. شما ممکن است اطلاعات بیشتری را در دستان خود داشته باشید و متوجه شده اید که نیاز به تجزیه و تحلیل آنها دارید. در اینجا راه حل، استفاده از متخصصان تحقیقاتی صالح و واجد شرایط است، زیرا آنها می دانند چگونه هزینه های خود را برای شروع کار حفظ کنند و در عین حال با تحویل پژوهش های انجام شده به اهداف شما برسند. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، شما داده های مشتری را تولید می کنید. دریافت خدمات برای ضبط و نگهداری آن ها برای کمک به شما یک مبنای بسیار خوب برای آینده می باشد.

هنگام انجام تحقیق از سوی یک متخصص در شرکت تحقیقاتی، مهم است که خلاصه‌ای مختصر و دقیق برای به دست آوردن پول بیشتر خود داشته باشید. فکر کنید که دقیقا چه چیزی باید پیدا کنید. ارزیابی کنید که آیا تامین کنندگان دارای تجربه مربوطه، ارزش پول را ارائه می دهند و بازده سرمایه گذاری را نشان می دهند؟

همیشه در نظر بگیرید که چگونه می خواهید از تحقیق و نتایج مورد نظر استفاده کنید – نتایج تحقیقات شما میتوانند شما را غافلگیر کنند و مطمئنا به همان اندازه که برای کسب و کارتان برنامه ریزی کرده اید، برایتان سودآوری خواهد داشت.

 

در اینجا پنج نکته برتر برای ارتباط خوب با محقق یا شرکت تحقیقاتی وجود دارد:

برنامه ریزی، برنامه ریزی، برنامه ریزی

شروع با پایان دادن به ذهن – آنچه شما از تحقیق می خواهید؟

هدف انجام چه کاری را با نتایج به دست آمده دارید؟

آماده باشید، زیرا نتایج برای شما تعجب آور خواهد بود.

 

در مقدار زمان و هزینه قاطعیت داشته باشید

از ارائه چارچوب زمانی مشخص برای تحویل نتایج اطمینان حاصل کنید و همچنین مطمئن شوید که زمان کافی را در اختیار شرکت تحقیقاتی قرار داده اید. در مورد بودجه موجود شفافیت کامل داشته باشید، شرکت تحقیقاتی بازاریابی با آگاهی از بودجه مشخص کار بهتری انجام میدهد.

 

به آنها کمک کنید تا کسب و کارتان را بشناسند

شرکت تحقیقاتی را به سرعت در جریان ایده های کسب و کار، استراتژی و اهداف خود قرار دهید. سپس آنها بهتر می توانند به مشاوره در مورد تحقیقات مورد نیاز شما و نتیجه ای که به آن چشم دارید، بپردازند.

 

رابطه ایجاد کنید

هرچه روابط کاری بهتر باشد، نتایج و بازدهی شما بیشتر می‌شود. روی انتظارات در مورد تحویل کار و چارچوب زمانی، و چگونگی گفتگو با سرویس دهنده، کار کنید. آنچه می خواهید سخنرانی های رسمی یا یک سری جلسات است؟

 

با شرکت تحقیقاتی قابل اعتمادی کار کنید

شما باید بتوانید که به نتایج تحقیق تکیه کنید، به همین دلیل باید با یک شرکت تحقیقاتی شناخته شده و متعهد همکاری کنید .

شرکت تحقیقاتی بازاریابی
شرکت تحقیقات بازاریابی در مشهد
مشتری
کسب وکار
خدمات بازاریابی
آمارنگر شرق
برنامه ریزی

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید